Пошуковий запит: (<.>A=Нечерда В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Нечерда В. Б. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Б. Нечерда. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_7_16
|
2. |
Нечерда В. Б. Толерантне ставлення як складник про соціальної поведінки особистості [Електронний ресурс] / В. Б. Нечерда // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(2). - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(2)__7
|
3. |
Нечерда В. Б. Виховання щасливої особистості старшого підлітка в контексті формування просоціальної поведінки учнів [Електронний ресурс] / В. Б. Нечерда // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_5
|
4. |
Оржеховська В. М. Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект) [Електронний ресурс] / В. М. Оржеховська, В. Б. Нечерда // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 4. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_4_36
|
5. |
Тарасова Т. В. Сучасні форми й методи формування просоціальної поведінки учнів в умовах превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Т. В. Тарасова, В. Б. Нечерда, О. Л. Демянчук // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2015. - Вип. 19(2). - С. 291-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2015_19(2)__29
|
6. |
Нечерда В. Б. Теоретичні та методичні засади формування готовності підлітків уразливих категорій до дій в екстремальних ситуаціях [Електронний ресурс] / В. Б. Нечерда, Б. Б. Шаповалов // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(2). - С. 89-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21(2)__10
|
7. |
Нечерда В. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії педагогів і батьків у формуванні просоціальної поведінки учнів старшої школи [Електронний ресурс] / В. Нечерда // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 55. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_55_19
|
8. |
Кириченко В. Формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у загальноосвітніх навчальних закладах: до проблеми дослідження [Електронний ресурс] / В. Кириченко, В. Нечерда, Т. Тарасова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 56. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_56_22
|
9. |
Нечерда В. Стан готовності педагогів і психологів до виховання підлітків уразливих категорій [Електронний ресурс] / В. Нечерда // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2018. - Вип. 22. - С. 186-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2018_22_19
|
10. |
Нечерда В. Б. Форум-театр як форма реалізації "Філософії для дітей": до питання виховання підлітків уразливих категорій [Електронний ресурс] / В. Б. Нечерда // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2017_5_16
|
11. |
Федорченко Т. Формування успішної особистості старшокласника у педагогічній теорії і практиці [Електронний ресурс] / Т. Федорченко, В. Нечерда // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2020. - Вип. 24(2). - С. 228-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2020_24(2)__17
|
12. |
Кириченко В. Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій [Електронний ресурс] / В. Кириченко, В. Нечерда // Рідна школа. - 2019. - № 1. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2019_1_9
|
13. |
Нечерда В. Роль громадських організацій хортингу у формуванні соціально успішної особистості старшокласника [Електронний ресурс] / В. Нечерда // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2021. - Вип. 25(2). - С. 15-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2021_25(2)__4
|
14. |
Нечерда В. Досвід упровадження технологій "сase-study" і портфоліо у практику формування соціально успішної особистості учня [Електронний ресурс] / В. Нечерда, В. Кириченко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 47(3). - С. 252-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_47(3)__43
|
15. |
Нечерда В. Б. Педагогічний потенціал технології "case-study" у формуванні соціально успішної особистості учня [Електронний ресурс] / В. Б. Нечерда // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 4. - С. 225-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_4_35
|
16. |
Кириченко В Хакатон як технологія формування соціально успішної особистості учня [Електронний ресурс] / В Кириченко, В. Нечерда // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2022. - Вип. 26(1). - С. 156-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2022_26(1)__15
|
17. |
Нечерда В. Б. Розвиток асертивності учнів старших класів у контексті формування успішної особистості: до проблеми дослідження [Електронний ресурс] / В. Б. Нечерда // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55(1). - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_55(1)__38
|
18. |
Кириченко В. І. Організаційно-педагогічні умови формування життєвої успішності учнів старших класів [Електронний ресурс] / В. І. Кириченко, О. О. Єжова, В. Б. Нечерда, Г. Л. Вороніна // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 209. - С. 191-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_209_37
|